1 mars

Söndag och den förste i varje månad är något speciellt, i alla fall för mig och Tobias.
Idag har vi varit tillsammans i 2 år och 11 månader, alltså firar vi 3 år om en månad.
Igår hade vi dessutom bott i vårt älskade lilla hus i 1 år.
Ni ser ju i inlägget tidigare hur vi firade det. :)

Idag blir det väldigt lugnt här hemma. Tobias är förkyld och jag känner mig bara seg. Sov nästan tolv timmar i natt men känner mig ändå inte särskilt utvilad.
Det enda som sker i dag är väl som vanligt på söndagarna, handla mat och hämta ved.


Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anna & Marcus

Hej, här kommer en hälsning från Stockholm och vi vill lämna ett fotavtryck här. Din blogg är jättefin, blandningen av alla möjliga inlägg. Ha det så bra och kramar!

2009-03-01 @ 13:40:26
Postat av: M

Hej på er! Va kul att ni har hittat hit! Hörde av Tobias att ni har fått det så fint i er lägenhet. Hoppas vi ses snart. Kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback