Ärenden

Måndagmorgon. Och jag har en del ärenden att göra på stan så ska snart göra iordning mig och gå iväg.
Måste till bibblan för jag har tre böcker som väntar på mig där. Sen vidare till några andra ställen.
Måste bara kolla så att allt är öppet först. Men det borde dom ju ha en måndag.

Är nog inget annat spännande som händer idag. Ska fortsätta skriva på min tenta. Har redan börjat och det står i princip vad man ska skriva om. Ska bara välja ut det som jag tycker är mest intressant. Ska tänka ut en riktigt bra titel på den också och det känns som om det kommer bli det svåraste.

Skrev ju igår att jag och Tobias grillade korv igår. Det var riktigt mysigt. Och va varmt det var i solen. Riktigt skönt. Märks att våren även är på väg hit till Dalarna och det är mycket mindre snö nu än för en vecka sen. På vägarna är det till och med torrt. :) Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback