Att se framemot

Har precis ätit lunch, rester från igår. Kyckling och rostad potatis, morötter och kålrot. Riktigt gott. Och jag tror inte jag har ätit kålrot innan men det var faktiskt gott!

Tänker på alla saker som både jag och Tobias har att se framemot.
Både små och stora.

Idag kommer Linus och stannar till helgen.
Imorgon ska jag äntligen få träffa Rasmus och Alfons. Anna också såklart!
På lördag träffas jag och Tobias igen.
Efter det dröjer det ett tag tills något är inplanerat.
Bara myshelger med Tobias och hemtenta som ska göras.

Jag och Tobias firar ju 3 år 1 april och det är tyvärr på en tisdag men skulle kunna tänka mig att vi firar lite helgen innan. :)
Den 6:e april kommer mamma och Linus till mig och Tobias i Ludvika och stannar till långfredagen.
Förhoppningsvis är det vårväder när dom kommer!!!
Påsken firar vi i Värnamo och efter det fyller Tobias 32 och det firas med en helg i Västerås 24 april.

Så april kommer bli en rolig månad! Många födelsedagar och det roligaste blir nog att möta upp Linus och mamma på tågstationen när dom kommer från Småland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback