Den sista måltiden

Så. Nu har jag precis ätit det sista på 1 ½ dygn.
Nu gäller det bara att dricka, dricka, dricka och gissa vad jag ska göra mer? Jo, dricka. :)
Vatten, läsk och saft är det som blir min föda tills imorgon.
Får äta isglass så en och annan Piggelin blir det nog också.

Nu ska jag i alla fall läsa i min nya bok av Denise Rudberg, Åse. Den är grymt bra och jag har snart läst ut den och jag började med den i lördags. Så den är verkligen bra. Har ju läst alla hennes böcker innan och detta är den senaste som har kommit ut. Jag hoppas naturligtvis på fler SNART!

Lämnat in min hemtenta idag också. Alltid läskigt när man ska lämna in något sådär stort. Men jag hoppas att jag har fått med allt och jag blir godkänd.

Längtar till imorgon vid tre när allt är klart!!!!
Ni kan väl tänka på mig imorgon vid halv två... :)

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: usch tradigt med snö :P jag bor i värnamo ja & här är det vår ^^ blåser visserligen kallt, men solsken är det iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback