Doktorn

Var till doktorn idag för att kolla mitt knä som gör ONT! Men så fort jag kom in i rummet började han vara otrevlig på ett sånt där nedlåtande sätt. Pratade i munnen på mig hela tiden och sa bara att det där är väl inget farligt, träna upp knät bara. Han sa inte på vilket sätt jag ska träna mitt knä, ingenting.
Jag blir så less. Betalade 125 kronor för absolut ingenting alls. Så förbannat sjukt.
Får väl ha ont då..

Gick upp sju idag och satte igång och pluggade, jag skrev färdigt hela min fältstudie på ungefär 4 sidor. :)
När jag väl sätter igång att skriva finns det inget stopp på mig. Haha. Skönt att ha gjort klart det i alla fall.
Bara att läsa lite till tisdag och sen kan jag vara ledig ons-fre nästa vecka när jag är hemma.
Längtar så sjukt mycket att få komma hem igen, träffa alla!!

Nu ska jag kolla på Vänner.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

men fyy! sådär kan han ju inte göra, måste ju undersöka ordentligt!

men jag har varit med om samma sak, och det är så tröttsamt! tycker du ska ringa tillbaka och säga att du inte är nöjd med hjälpen du fick idag!



kram, hoppas värken försvinner snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback