Goooood morning!

Här i Ludvika är det läskigt kallt. -15 sist jag kollade.
JAG VILL INTE!
Snälla, det var 6 plusgrader förra onsdagen. Kom tillbaka nu älskade plusgrader.
Ofta så är det så att det är mycket kallare här än vad det är långt upp i norr.
Sjukt. Detta hade varit okej i januari, men inte 25 mars.

Har hunnit med att beställa schampoo och annat stuff från Strawberrynet.
Riktigt billigt, så nu har jag schampoo för många månader framöver!
Tänker aldrig mer köpa nån skit från ICA, har man en gång börjat med "frisörschampoo" så vill man aldrig byta. :)

Ska iväg på VFU nu och ska vara där imorgon också.
Vet inte alls vad jag ska göra än. Det får planeras imorgon när min handledare är där.

Nu ska jag äta en banan och sen ge mig iväg.
Hörs i eftermiddag.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jess

God morgon!

-15 grader i söder också idag på morgonen! Så det så;)

Ha en bra dag

Kram

2009-03-25 @ 09:47:40
Postat av: M

Huuua. Det ska bara inte vara så kallt nu!! Fast jag har stått i solen i 1,5 timme på förskolan. Det var riktigt skönt och nu är det bara -1 ute. :) Hoppas Tove mår bättre nu! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback