Helgen

        
Var ju som sagt i Karlstad i helgen för att gå på hockey,shoppa, bo på hotell och bara ha det allmänt bra!
Tyvärr så förlorade Skellefteå med 6-0 så det var ingen glad Tobias jag mötte upp efter matchen.
Jag och H satt precis bakom Skellefteås bås så det skulle inte förvåna mig om vi var med på TV ett antal gånger. Mamma har spelat in matchen så får kika på den till påsk. :)


Efter matchen gick vi till Harrys och år och drack väldigt gott.
Eftersom vi hade varit uppe tidigt så var vi alla trötta och kvällen slutade runt elva och det var otroligt skönt dagen efter.
Hotellfrukost och Ikea var det som gällde igår och jag och Tobias har nu köpt alla saker till hallen och jag köpte världens coolaste stol till mitt skrivbord. Kan visa lite senare.

Nu ska jag till apoteket och gå ut i den häääärliga snön. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback