I feel gooood

Känner mig sådär riktigt glad idag. Allting stämmer liksom.
Gick upp när Tobias gick till jobbet. Alltid mysigt att pussa hejdå. :)
Sen kollade jag på Vakna på femman en stund och vid åtta satte jag igång med att plugga.
Har kommit på att det är mycket bättre att börja vid åtta istället för vid nio, känns som om man får mer gjort då. ;)
Har ett reflektionsprotokoll som ska skrivas efter seminariet på tisdag men fuskade liiite och skrev det nu istället så nu är det också klart!!!
Hämtade precis in posten och möttes av ett väldigt trevligt kuvert. JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!
Vilken lättnad! Nu kan jag släppa det och veta att jag kommer tjäna bra med pengar i sommar!
Nu ska jag gå och handla, för jag ska göra en
kycklingpaj till Tobias för han ska ju vara ensam hemma nästa vecka.

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

grattis till sommarjobbet!!! vad är det du ska göra?



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback