Julklapp

I'm back! Sitter hemma hos mamma nu och har varit på stan en stund på förmiddagen och nu ska jag snart skriva vinnarmail till dom som vunnit mina auktioner.

Igår var jag och mamma på Åhlens. Jag och Tobias har fått 500:- i presentkort i julklapp av mamma där och vi sa att vi skulle köpa nya gardiner till alla rum för den pengen. Så igår skulle jag hitta tyg som mamma ska få äran att sy gardiner av sen. :)

Nu räckte pengarna bara till två gardiner men köpte dyrare till vardagsrummet och dom var såååå fina!
 
Dom här ska vara i vårt extrarum!

 
Och denna otroligt fina gardinen ska vara i vardagsrummet! Härligt med en färg klick i vårt annars svartvita rum.
Är i linne tror jag så det blir nog riktigt fint när det väl har kommit upp!
Är dom godkända Tobias? :)

Dags att skriva vinnarmail, fick 1000 kronor för alla glas. Hur bra som helst ju! Hade inte räknat med att få så mycket pengar. :)

Kommentarer
Postat av: T

Helt ok! =)

2009-03-09 @ 19:10:42
Postat av: M

Va bra älskling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback