Min första bloggutmaning

Har fått min första bloggutmaning av Hanna som är i samma seminariegrupp! Hon är en härlig göteborgare som alltid har så kloka saker att säga! :)
I alla fall, nu ska jag göra utmaningen.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.


1. Pinsamt nog brukar jag köpa Se&Hör. Enough said. ;)
2. Jag somnar alltid läskigt fort, i alla fall enligt Tobias.
3. Jag spenderar på tok för mycket tid framför datorn.
4. Jag har snart bott i Ludvika i 3 år.
5. På senare år har jag blivit väldigt sparsam med mina pengar, helt tvärtemot tidigare.
6. Musik är något jag måste lyssna på varje dag!
7. Jag har 5 syskonbarn och jag skulle göra vad som helst för dom.
8. Jag är löjligt mörkrädd.

Nu ska jag utmana 8 personer men jag säger att dom som vill får göra denna utmaningen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback