Min och Linus dag

Idag vid halv två kom världens sötaste Linus hit till mig.

Vi gick och beställde en klipptid till honom och fick komma redan halv fem idag.
Han var riktigt långhårig innan och nu såhär efteråt har han kort hår och massa olika färger.
Linus står här bredvid nu och berättar för mig att han ska sitta upp och sova i natt så att inte all färg försvinner. :)

Efter det gick vi till bibblan och lånade massa böcker, vi får läsa nån utav dom ikväll.
Jag frågade Linus vad han ville ha till mat ikväll och svaret blev såklart tacos.
Vi hade inget hemma till det och nästa val blev kebab.
Så nu har vi precis ätit kebab och jag tror att Linus tyckte det var riktigt gott för allt som är kvar är bara sallad. Haha

  
Visst blev han fin?! ;)

Nu ska vi leka med pruttlera och lusar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback