Mitten av veckan

Jepp. Onsdag idag. Har varit ute en stund på förmiddagen och fixat vissa saker. Skönt att ha det gjort nu!
Nu på eftermiddagen har jag städat hela huset så nu luktar det riktigt gott här hemma.

Ikväll ska jag och H gå ut och gå en promenad för att sedan avsluta det hela med en fika.
Mysigt.

Längtar sjukt mycket till helgen. Ska bli så skönt att komma iväg och göra något annat än att bara sitta hemma.

Nästa vecka ska jag dock göra den där hemska magröntgen. Ingen mat på måndag eller tisdag.
Eller jo, jag får ju äta efter röntgen men den är inte förrän två... Huaa. Vet ju hur det var förra gången jag fastade.
Dessutom har jag bestämt mig för att ha praktik dagen efter men det ska nog gå bra.
Inte lönt att oroa sig i onödan. Lättare sagt än gjort dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback