Morgon

Äntligen fredag. Fredag som betyder Småland för mig och Tobias idag!!!

Började morgonen med att jag fick höra skönsång av Tobias iform av Teddybjörnen Fredriksson. :)

Idag ska jag jobba mellan 8 och 11 sen bara hem och packa och iväg.
Ska in på Rusta bara och köpa en matta och sen in på Dollarstore och köpa lite stuff till mamma.

Bäst jag gör mig klar nu, är ju iofs bara 5 minuter till förskolan men vill vara där i god tid eftersom frukosten är vid åtta.

Kanske hörs senare eller så hörs vi imorgon eller på söndag!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tråkigt att höra att du har krångel med magen ! Det är inget vidare alls ! Nuförtiden har jag bara lättare känningar ibland, så mig är det inget synd om. Däremot hade jag riktiga problem för en massa år sedan, då jag knappt fick behålla maten vissa perioder. Då var det jobbigt !

Hoppas verkligen du kan få hjälp !

Vill också tacka så mycket för att du gjorde mig uppmärksam på att min sida såg konstig ut !

Jag måste ha framstått som en riktig idiot... =)

Hoppas du får en riktigt trevlig helg i Småland !

Där borde väl gräset synas...

Snart kommer det nog fram hos oss på lite nordligare breddgrader också. =) / Karin

Postat av: Ellen

Vilken fin blogg du har



Kramisar

2009-03-06 @ 19:46:48
URL: http://ellenbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback