Nystart

Yes. Känns som om det kommer bli en fantastisk dag!
Fick hem papper igår och nu är min namnändring gjord. Och nej, jag har tyvärr inte gift mig. ;)
En liten pik till Tobias såhär på morgonen. Haha.

Nu blir det att gå igenom hela plånboken och ändra på alla kort.
Personbevis hit och personbevis dit.
Men detta är en nystart i mitt liv och jag mår ärligt talat mycket bättre än vad jag har gjort på länge.
Mycket tackvare Tobias och min familj såklart men också namnbyte.
En ny tid i mitt liv har börjat och det kunde inte ha börjat bättre.
Fredag, helgen väntar. Ledig från skolan nästa vecka. Jag och fina Tobias firar 3 ÅR tillsammans. :D
Mamma och Linus kommer hit om liiite mer än en vecka.
Vi ska fira påsk hemma hos mamma i Värnamo.
Syrran och jag sticker till Ullared på påskafton och hoppas att ingen annan kommer göra det. :) Kommer faktiskt inte ens ihåg senaste gången vi gjorde något tillsammans. Utan barn menar jag. :)

Nä, detta känns sjukt bra och jag hoppas ni får en lika bra fredag som jag tänker ha!


Älskar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback