Tisdag

Sitter här och gäspar, är galet trött.

Har ätit tonfisksallad för en stund sen och väntar bara in Tobias som precis messade och sa att han är på väg hem.
Fick jobba några timmar idag! :) Är ju på förskolan som student men vid lunch var det en av dom ordinarie som blev sjuk så då hoppade jag in och fick ihop 4 arbetstimmar. Alltid något.
Nu dröjer det till v.13 då jag ska dit igen för att genomföra min individuella VFU som jag inte har en aning om vad det egentligen betyder. Är ju nån vecka innan påsk så kanske skulle ha påskpyssel med några barn, det tåls att tänka på i alla fall.

Ska ju till Värnamo på fredag och stanna en vecka och fick precis veta av mamma att min storebror ska åka till Borlänge på fredagen så då kan jag ju lika gärna åka med honom hit och strunta i att ta tåget på lördagen. Förlorar lite pengar men det gör inte så mycket.

En och annan plusgrad idag också, nu får det gärna regna heeeela mars så man slipper snön.

Ikväll blir det bara till att ta det lugnt. Kolla på tv och slappa.
Hoppas ni får en trevlig tisdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback