Unga mödrar

Tittar på Unga mödrar nu. Fattar inte varför jag tittar på det. Ingen av dom verkar vara så särskilt smarta, dom röker fast dom är höggravida och dom vet inte vem pappan till barnet är osv. Finns inget annat att kolla på och Tobias är inte heller hemma och kan underhålla mig. ;)

Är ensam hela kvällen, Tobias är ute och äter med alla hans chefer som han har under sig.
Tydligen något som ska gynna gruppen eller hur det nu var. :)

Var ju på förskolan idag, var så skönt att komma dit och inte bara gå hemma som jag brukar göra.

Jag ser verkligen framemot helgen nu!
Bara jag, min älskade och massa myyyys.
Inga måsten och vi ska bara ligga i soffan och ha det gött.
Visst ska det bli skönt baby? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback