Välbehövligt

Träffade ju en kompis igår och man mår ju mycket bättre av prat, fika och frisk luft!
Åt en supergod salami/brie macka och en god liten kaka. Tog faktiskt en kopp te till, var ju så kallt i slutet av promenaden.
Det var välbehövligt!

Ja, vad händer idag då?
Inte mycket. Blev ju klar med min hemtenta i tisdags. Så ska börja läsa litteratur inför nästa delkurs som jag har fått från bibblan. Handlar mycket om lekpedagogik och det känns spännande.
Ska söka kurs till nästa termin och då är det Pedagogiskt arbete 2 som gäller. 10 veckors praktik vilket känns otroligt roligt!!

Kanske ska ta med mig min cykel som jag inte har använt sen november förra året till dom som brukar pumpa mina däck. Luften bara försvinner ju hela tiden och dom säger att det inte är något fel på ventilerna.
Har lämnat in cykeln flera gånger och det kostar ganska mycket och då tycker i alla fall jag att den ska fungera!

Jaja, vi får väl se vad som händer under dagen. Lite sol på näsan ska jag i alla fall ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback