Barnvakt

Igår var jag och mamma barnvakt åt Rasmus och Alfons.
Men det var absolut inga problem med att passa dom där små ungarna. Dom fick bada och sen somnade Rasmus vid matbordet och Alfons somnade efter vällingen.
Mamma åkte väl hem runt åttatiden och jag sov där.
Kom hem till mamma för en halvtimme sen.

Tittar på Vakna nu och försöker vakna till liv samtidigt.
Har mått lite halvkasst nån dag och börjar nu tro att det måste vara pollenallergi.
Så jag ska gå till apoteket sen och fixa meduciiin. :)
Hoppas att det hjälper för så här vill jag inte må mycket längre till.

Imorgon drar vi till Vimmerby och Astrid Lindgrens värld med mamma, syskonen med deras familjer och självklart kommer min baby med!
Ska bli såå roligt!!

Nu ska jag fortsätta titta på Vakna och vänta på att apoteket ska öppna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback