Fredag!

Fredag. Solen skiner. Redan 15 grader varmt här.
Kan det bli bättre? Tror inte det! :)

Imorgon och på söndag är det marknad här i Ludvika. Blir väl ett besök dit och på kvällen tänkte jag och Tobias sitta och njuta på altanen med ett gott vin och räkor.

Sitter och laddar upp en massa kort från vistelsen i Värnamo. Hugger till i hjärtat när man ser alla man tycker såå mycket om och jag hoppas att vi ses i alla fall en gång innan semestern.

Idag är planen bara att snart cykla till bibblan och lämna tillbaka en bok, sen vet jag inte riktigt vad som händer mer. Kanske ska klippa gräset och kapa av rabarberna som har kommit upp. Tänkte frysa dom och sedan ge bort dom. Är det någon som vill ha? Varken jag eller Tobias tycker om det.
Ska väl handla till kvällen också. Har dock ingen aning om vad vi ska äta.
Har ni något förslag?

Nu ska jag slänga på lite mascara på fransarna och sedan cykla iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback