Fullt upp

Har verkligen haft fullt upp hela dagen.
Plugg fram till tolv, sen till bibblan för att lämna tillbaka en bok, sen vidare till affären för att köpa lite stuff inför tågresan imorgon och sen hem och fortsätta tvätta som jag började med klockan åtta imorse. Sen laga mat tills Tobias kom hem för att sen prata med mamma och syrran.
Jo, just det, jag har ju såklart packat idag också. :)

Nu sitter jag och kollar på Hells Kitchen och ska snart gå o lägga mig.

Tåget går vid halv nio imorgon och är framme cirka 6 timmar senare.
Erkänn att ni är avundsjuka på min långa tågresa?! ;)
Fast för mig är det ju lätt värt det eftersom jag får träffa ALLA mina syskonbarn imorgon!!!

Hörs om ett par dagar eftersom jag inte får internet direkt imorgon.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback