Hälften kvar

Har skrivit 2004 ord i min hemtenta idag och det innebär att jag har ungefär hälften kvar att skriva. Men jag inser att jag inte kommer hålla mig till 4000 ord utan snarare 5000 för att få plats med allt jag vill skriva. :)

Det känns otroligt skönt att ha kommit såhär långt med tanke på att jag faktiskt började skriva idag. Men som jag har sagt innan, när jag väl börjar finns det inget stopp på mig. Haha.

Nu ska jag äta maten som precis är färdig, potatis och köttfärsgratäng.
Superbra att ha hemma såhär i tentatid eftersom imorgon och på torsdag är det bara att värma det.
Fast man vet ju aldrig, jag kanske är klar med tentan imorgon.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Hörs imorgon igen för ikväll vill jag bara myyysa med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback