Hemtenta

Sitter och skriver hemtenta nu. Har redan hållt på i en timme.
Kunde ändå inte sova för dom där förbannade fiskmåsarna som sitter på vår skorsten och skriker...
Håller på att bli tokig på dom. Dom är här bara mellan halv fem och halv åtta och sen ingenting mer.
Får försöka komma på något så att dom i alla fall inte ska sätta sig på vår skorsten mer. :)

Senare idag blir det lite jobb, mellan halv två och halv fyra. Precis lagom. :)
Då hinner jag skriva massa på min tenta och kanske till och med bli färdig med den tyngsta och första punkten som jag ska skriva om.
Känns inte riktigt som min motivation finns där längre, särskilt inte när man vet att det är så nära slutet.
Men jag MÅSTE få VG på denna tentan för att få VG i betyget sen.
Så kämpa kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback