Horses

Eftersom jag inte hade den roligaste fredagen igår var jag tvungen att ringa syrran och tjöta.
Vilma svarade och frågade direkt om jag ville komma och kolla när hon ska rida dressyr på den omtalade hästen Domino som har en tendens att vara lite tjurig (update! han är inte tjurig, bara glad och busig.) ;)
Så nästa fredag blir det troligtvis ett besök till stallet.
Kanske även på onsdag då Toveluttan också har ridning. Vi får la se.
Linus berättade också att han var insjuk. Det betydde tydligen att man måste vara inne hela tiden. KnasLinus.
Ska förresten fråga Linus om han vill följa med hem till mormor någon dag nästa vecka!

Pratade även med Rasmus i veckan och han berättade att mamma Anna var på kurs och att han lääängtade efter henne.
Tror nog Anna längtade ännu mer. :)
Rasmus tjatade som vanligt om musik, E.M.D, Baby Goodbye och nu var det även prat om någon käpp. Tror han har kollat på E.M.D ett antal gånger när dom har dom där käpparna. Haha. Tokunge.
Lille Alfons hörde jag bara i bakgrunden och jag längtar efter att få leka med er allihopa!


Mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback