KLAR!!!!!!!!!!

Jeeeeeeeeeej! Jag är klar med min hemtenta och jag översteg antalet ord med 200, hoppas det är okej för min lärare. Mailade och kollade nu bara för att liksom. :)

Åhh herregud så skönt. Nu kan jag släppa den och kvar på terminen är det bara en liten fjuttig video som vi ska se tills på tisdag så det är luuuugnt! Blir att se den på måndag skulle jag tro.

Jag ser faktiskt denna terminen som klar redan nu efter som det var hemtentan som jag hade gruvat mig mest inför.
Men 11 sidor bara rent text är väl inte så illa pinkat? ;)

Nu ska jag njuta av eftermiddagen framför TV:n för det är jag värd. Har suttit framför datorn sen halv åtta imorse!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malena skulle vilja ha receptet på köttfärsrisotto o tzatsiki om du har det? Såg väldigt gott ut:) Kram Elisabeth

2009-05-27 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback