Saturday

Tobias dök upp runt tolv igår och då satt jag och kollade på gamla Big Brother-avsnitt på TV400.
Jag sa ju det igår, det var verkligen inget bra alls på tv:n och när Big Brother är det enda som går an att titta på vet man att det är dags för att gå och lägga sig. ;)

Vaknade vid halvtio vilket är ganska sent för att vara mig. Tobias mådde väl inte sådär jättebra och yrade bara något om huvudvärkstabletter. Haha.



Hoppade snabbt in i duschen och tog på mig min älskade blommiga topp.
Visst är den fiiin? ;)
Tobias ville absolut inte följa med till stan så jag cyklade dit själv.
Handlade bara lite på apoteket och sen kunde jag inte låta bli att köpa två liter jordgubbar.



Tänkte jag skulle baka denna sen och ha jordgubbarna till. :)
Resten av dagen blir det mys med min baby.


Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag gillar verkligen toppar med urringning bak. Jag känner mig alltid som en ballerina ;)

Postat av: Jess

Han är inte direkt tjurig, snarare pigg och lite busig. Tove har hästskoj, så då är det ingen ridning.

Vad blir det ikväll? Vi ska äta lax, färskpotatis och romsås, till det en flarra vitt. Mums!!!!

Kjam

2009-05-09 @ 17:10:59
Postat av: M

Jess: Se mitt sista inlägg om maten. ;) Kramkram.

2009-05-09 @ 21:21:11
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback