Speedläsa

Dom ringde precis från vikariepoolen och ville att jag skulle jobba mellan 11 och 16.30 och jag kunde bara inte säga nej.
Fast jag har MASSA att läsa idag så får det helt enkelt gå.
Jag får ju inte ett öre i juni månad så jag måste jobba dom dagarna jag kan i maj.
Som tur är får jag i alla fall tillbaka lite på skatten. :)

Just det ja, jag har ju inte berättat något om helgen. Men den var riktigt bra och det är alltid lika trevligt att ha folk här hemma.


För ungefär två minuter sen bokade jag en hemresa till Värnamo. Så onsdag nästa vecka åker jag hem och sen en vecka senare kommer Tobias ner för då är det ju ändå Kristi himmelfärdsdag och ledighet igen. :)
Det ska bli såå härligt att få komma ner till min underbara familj igen. Längtar så mycket efter er!

Nej, varför sitter jag här. Jag börjar klockan elva och 247 sidor kvar att läsa.
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback