Tradera

Wippdidooo.
Jag vann precis en auktion på Tradera. 5 smultronplantor. :)
Jag funderade på att köpa förra året men då var det för sent.
Men nu ska jag verkligen ha smultron.
Ska dock inte ha dom i något land utan i krukor.
Betalade dessutom bara 58 kronor för dom. :)

Bara en vecka kvar tills jag åker hem.
Tror inte jag har längtat såhär mycket efter min älskade familj innan.
Dessutom börjar jag ju jobba i början av juni och då kan jag inte åka hem mer på veckorna.
Så då ska jag passa på att NJUTA av att träffa mina underbara syskonbarn.

Nu ska jag skriva reflektionsprotokoll så jag kan lägga det åt sidan sen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tradera är det bästa! Själv väntar ska jag åka hem (är hos mamma nu denna vecka) och titta på Gilmore Girls säsong 1 som jag traderade hem. :)

Postat av: M

Brukar faktiskt inte köpa saker där, bara sälja. Men nu fick man ju en mindre kick av att se att man vunnit. Lär sitta där hela dagen nu. :)

2009-05-06 @ 11:36:56
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad brukar du säljva? Har inte vågat göra det men har en del jag skulle kunna rensa ut.

2009-05-06 @ 21:38:07
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: M

Jag har mest sålt kläder och skor. Så fort jag rensar i garderoben försöker jag sälja det som ser okej ut. Har även sålt vinglas som jag inte trodde att jag skulle få många kronor för men tji fick jag, folk budade som galningar. :) Så du kan nog lägga ut det mesta. ;)

2009-05-06 @ 22:23:03
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback