1:a advent

Var ute och veckohandlade innan, såg hur alla hade pyntat fint i sina fönster och trädgårdar.
Jag skulle vilja ha en ljusslinga vid vår dörr men det känns lite sent nu.

Något som jag tycker känns surt såhär kring advent och jul, det är att man bor så långt ifrån våra familjer.
Skulle gärna ha adventsfika här hemma eller gå hem till nån i familjen bara sådär spontant.
Det är nog det enda jag saknar med att bo här, det spontana som är så roligt!

Men men, jag trivs väldigt bra här och särskilt när jag får vara med min Tobias.


Idag har jag skrivit väldigt mycket på min skriftliga redovisning av mitt projektredovisning så jag känner mig faktiskt klar! Hela 5 sidor text fick jag ihop på 2 timmar. :)

Imorgon är planen att börja skriva på uppsatsen. Ska även ett lägga upp en skrivschema om hur mycket jag ska skriva varje dag fram tills jag åker hem den 16 december!

Nu ska jag hänga upp tvätten som strax är klar.
Ikväll blir det tacomys framför tv:n.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback