600

Detta är mitt 600:ade inlägg. ;) Tänk att det har blivit så många under lite mer än 3 år.

Igår testade vi ju som sagt sushi och nej tyvärr det blev ingen smaksensation direkt.
Nä, det var helt enkelt inte min grej. :)

Ikväll är det fest hemma hos Cecilia och Niklas. Det ska bli SÅ roligt och jag längtar efter lite party.

Sitter och lyssnar på Tobias brorsas band, Fade.
Dom är verkligen grymma och låtarna som dom har gjort är riktigt bra!!!

Här kan ni lyssna på dom ni också.

 
Nu väntar jag bara på att Tobias ska gå in i duschen så jag kan få välja musik, just nu är det Backyard Babies, visst dom är väl okej men nu vill jag lyssna på min musik! :)

Hoppas ni får en bra lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback