Back in L-A

Kom ju visserligen hem i lördags men det har varit sjukt mycket denna veckan.

Hade i alla fall en alldeles underbar ledighet. Träffade alla barn och fick umgås med dom riktigt ordentligt!!!

Denna veckan har det varit praktik så nu går jag fulla veckor tre veckor.
Så jag har två veckor kvar och sen är det uppsats som gäller.

Jag och Tobias hade för övrigt planer på att åka utomlands v.1 men det verkar ju inte vara varmt någonstans i januari. Kanske Spanien, men då var det max 20 grader och lite varmare vill man ju ha när man väl åker.
Kanske tar det efter min mattekurs i vår som en skön belöning. :)

Jo, just det. Det har snöat hela förbannade dagen. Jag avskyr snö. Det enda som är bra med det är att barnen på jobbet tycker att det är SÅ roligt!
Men för min del kan det lika gärna få försvinna nu!


Nej, nu ska jag faktiskt tillåta mig själv att vila en stund. Strunta i tvätten som ligger på bordet och bara koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback