Bu och Bä

Imorgon är det dags för Bu och Bä-fest!
Alla barn ser framemot det riktigt mycket och det ska bli sååå roligt!
Roligt framför allt att få se barnen när de får se sina egna sagor på stor projektor.
Det har tagit tid och inte varit helt enkelt men ändå har det lätt varit värt allt!!!

Jag längtar tills jag får jobba på detta sättet och få de äldre på andra och nya tankar.
Allt går om man vill!


Nu ska jag tvätta mitt hår och sen är det Ullared och därefter blir det sängen.
Måste vara utvilad inför morgondagen och jag får absolut inte glömma sugrören!!
Man kan ju inte dricka saft utan det heller. :)




Tack systeryster för Bu och Bä-tipset. Lovar att hjälpa till så mycket som det bara går nu när ni bygger där hemma!
Det är det minsta jag kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback