Fantastiskt och bra jobbat

Ja, fantastiskt och bra jobbat var bara några av de ord jag fick höra när jag hade redovisat mitt projekt.
Jeeeej!
Ni ska bara veta hur skönt det känns att få höra såna ord när man har suttit på en lektion i nästan 4 timmar. :)
Nu är det bara att skriva redovisning efter de anvisningar som vi har fått och sen lämna in. Och det ska jag göra nu i helgen tänkte jag!


Nu ska jag sätta igång Spotify och shaka loss här hemma.
Kanske till och med ta en öl innan jag ska duscha.
Tror att vi ska ha någon corona nånstans. ;)

Nu lyssna på Lady Gaga - Bad Romance på HÖG volym tills baby kommer hem!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Jess

Grattis, bra jobbat!

2009-11-27 @ 21:25:11
Postat av: Malena

Tack och tack Jess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback