Friday and i'm tired

Alltså denna veckan har varit helt sinnes.

Trött efter helgens bravader i måndags samtidigt som jag skulle packa inför tisdagens resa.
Tisdagen innehöll MYCKET men bäst av allt var ju ändå P!nkkonserten med Anna!
Gud va roligt vi hade tillsammans. Vi pratade verkligen om ALLT på vägen ner och hem igen.
Vi har redan bestämt en till träff snart! Alltid lika kul att träffa henne.
Hon är enkel och vi hade inte planerat mycket inför konserten kan jag säga. Vilket är skönt!

        

P!nk var liiiite sämre än förra gången vi såg henne. Hon var förkyld och sen var det inte så många låtar från den nya skivan men bäst av allt var när hon gjorde en cover på Bohemian Rhapsody. Jeeeej hela globen sjöng med!

I onsdags var det upp tidigt, innan sex, kan tillägga att vi gick och la oss klockan ett, så trött satte jag mig på tåget till Ludvika igen. Dags för PO-dag.
Hem och sova ett par timmar. Var en aning trött, men det var lätt värt det.

Igår och idag var det förskolan som gällde.
Bara en vecka kvar och sen är det dags för uppsats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback