Lösa kablar

Har ju tidigare kopplat ihop datorn och hemmabiosystemet men på sistone har det bara kommit ljud på vänster sida.
Trodde datorn hade klappat ihop men nu tänkte jag att jag skulle kolla där bak där sladdarna ska in och då var det ju en som satt löst. Haha.
Kunde väl ha tänkt på det lite tidigare kanske. :)

Så nu spelas det musik för fullt här. Jeeeeej.
Låten just nu är Things my father said. Hjälp så bra den är.
Inte för att nånting i texten stämmer i på min situation men den är bra i alla fall.
Konstigt det där att ha en pappa som lever men som ändå inte existerar.
Jag har förmodligen det mycket bättre utan men visst känns det.

Men han förtjänar inte mig och jag tänker inte skämmas för att jag har en idiot till pappa.
Det är han som har gjort bort sig, INTE jag.


Är glad och tacksam för att jag har fått chansen att lära känna Tobias pappa för han är verkligen en pappa.
Och om jag och Tobias någon gång får barn tillsammans är jag övertygad att han skulle bli en sån bra farfar att det inte ens skulle saknas en morfar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback