Sushi

Sitter och väntar på att Tobias ska komma hem.
Men han ska gå förbi sushibaren här i stan.
Jag har aldrig ätit det innan så det ska helt klart bli intressant.

Har även hyrt film så vi får väl se om vi skippar Idol ikväll.
Är rätt seg och trött efter en hel vecka på förskolan.
Vill bara sitta här i soffan hela kvällen.


Fått mina nya linser från
Lensme idag. Dom är billigast helt klart och jag beställde mina klockan fyra i onsdags och fick dom reda idag.
Kostar bara 515 kr för 6 månader. Alltså 85 kronor i månaden.
Kan alltså varmt rekommendera Lensme.

Nej, nu ska jag ringa min babe.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag köper mina linser på lenssky.com där är mina linser billigast. Har upptäckt att det skiljer mycket beroende på sida och linsmärke. Allt bra annars? kram

2009-11-06 @ 17:48:24
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Malena

Hej Hanna! Ja, så är det säkert, att det skiljer vilka man har. Med mig är allt bara bra, har ju bara två veckor praktik kvar. Känns konstigt att tiden har gått såhär fort. Nu är det "bara" fördjupningsarbetet kvar. ;) Hur är allt med dig? Såg ditt inlägg på fronter om PM:et, gick det bra sen? Kram!

2009-11-07 @ 17:09:16
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, ja tiden går fort men nu kan vi ju nästan ana examensdagen. PM:et gick bra tillslut, har ju inte fått någon respons än. Hoppas skrivandet går bra och smärtfritt. Kram

2009-11-07 @ 23:33:28
URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback