Veckans sista dag

Vi kom hem från Falun vid ett-tiden och har sen dess inte gjort mycket. :)
Sovit bort två timmar lyckades vi göra. Undra hur det ska gå ikväll.
Tobias har nog inga svårigheter med att somna ikväll.
Han kan verkligen somna vart som helst, hur som helst och när som helst. Haha.


Igår gick vi på stan i Falun en stund och sen på Kupolen en snabbis idag.
Bara Tobias som hittade massor, bland annat en riktigt snygg jacka!
Eller jo, jag köpte leggings. På Gina. Dom enda som är riktigt bra, alla andra bara går sönder.

Imorgon är det dags för mig att börja skriva uppsats.
Herregud, Hur ska detta gå?
Ska ringa ett par andra som läser samma kurs som jag imorgon.
Höra hur dom tänker. :)


Nu ska jag snart ta ut kycklingen och rotsakerna ur ugnen och till det blir det senaste Wallanderfilmen - Läckan.

Hoppas ni alla får en bra söndagskväll!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback