20 oktober

Klockan är redan halv sju och jag har hållt igång hela dagen.
Praktik mellan 7.30 och 16, sen var det bara hem och börja städa.

Så nu ska jag snart bege mig och handla lite innan jag och Tobias ska mötas på stationen för att hämta mamma.
Hon ska vara här nu till fredag och sen åker vi ner till Värnamo tillsammans.
Då blir det mys med Vilma, Tove och Linus. Längtar nu!


Men nu kommer mamma och vi har tänkt gå till Dollarstore nåndag, vinterstäda i trädgården, tvätta fönsterna här hemma och imorgon blir det nog en runda på stan skulle jag tro!
Ska bli helmysigt att ha henne här och nu är jag alltså ledig i 1,5 vecka och det känns sjukt SKÖNT!


Nej, nu måste jag cykla iväg i mörkret annars hinner jag inte handla innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback