All by myself

Tittade i bloggen vad jag gjorde för ett år sen och det var den helgen då jag och Tobias åkte till Stockholm för att gå på Hamburger Börs. Vi sänkte medelåldern ganska rejält, Meral Tasbas var servitris och vi åt riktigt god mat!


Ikväll är Tobias iväg på afterwork med en kompis och jag sitter här hemma och bara längtar efter min älskling.
Men imorgon är jag en snäll flickvän och åker ensam till Borlänge så herrn i huset får lite ensamtid och jag är ju inte den som tackar ner till lite Kupolen-tid. :)
Ska kika in på Kapp-ahl, har 25% rabatt där och även massa rabatt på Kicks.
Så vi får väl se vad jag kommer hem med.


Nu ska jag snart lägga mig ner här i soffan.
Är lite pömsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback