Home alone

Är ensam ikväll, men det är egentligen ingen skillnad eftersom Tobias ändå brukar jobba till 20. :)
Just nu känner jag att det är lite skönt att vara ensam hemma.
Men när jag ska släcka ner här hemma och sova vet jag att jag inte kommer tycka det.
Om jag bara inte var så förbannat mörkrädd. ;)

Ajaa, han är ju hemma imorgon igen och jag tycker det är lättare att somna på kvällen när jag vet att jag måste upp tidigt dagen efter och imorgon så ska jag till praktiken vid halv åtta.


Tittade just på schemat och vi har bara 5 seminarium kvar av denna terminen.
FEM!!!!
Det är ju ingenting. Men sen har vi ju praktiken och B-uppsatsen att tänka på också. :)
Men det känns verkligen som om denna terminen kommer swisha förbi.


Nu ska jag tvätta håret och sen blir det slappa i soffan som gäller.


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så spännande att snart börja planera för b-uppsats. En spännande tid verkligen :)



Jag tänkte tipsa dig om att jag har en tävling just nu, du kan vinna ett valfritt smycke bla. Oxxo design. Det skulle nog passa dig jättebra!



Ha en härlig fredag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback