Torsdag

Mamma putsar mina fönster nu och jag lagar matlådor till Tobias som han ska ha nästa vecka när jag är hemma hos mamma.
Annars blir det nog mest fil för hans del skulle jag tro. :)

Igår var jag och mamma på stan en stund, fikade och efter det gick vi hem och gjorde mjukkaka och lagade riktigt GOD mat. Ugnstekt hel kyckling, ris och sås. Mums. Det var väldigt många år sen man åt det, undra varför egentligen. Ska testa att göra det själv någongång snart!

Idag har jag varit på linsundersökning och fått ännu sämre syn. Snart är jag väl blind, känns så i alla fall.
Sen var vi på Dollarstor och kikade. Hittade lite smått och gott.
Ikväll är planen att gå ut och äta och sen se Flickan som lekte med elden.
Har sett framemot att se den filmen länge och mamma har ju sett den första också så det passade verkligen perfekt.

Imorgon blir det lugnt, jag har redovisning i skolan och efter det ska vi åka söderut.
Träffa ungarna på lördag och gå på bio!
Det ser jag framemot.

Nej, nu är spagettin klar, dags att hälla av vattnet.

Hoppas allt är bra med er som läser!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jess

Har du putsat färdigt än? Uppdatering tack!

2009-11-04 @ 20:51:21
Postat av: Malena

Nu har du fått din uppdatering! ÄR DU NÖJD NU??? ;)

Tänkte få mig en Vaggerydsuppdatering imorgon, slår en pling då! Hoppas allt är bra med er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback