Grattis!!

Idag fyller min storebror 29 år. Grattis på födelsedagen!!!!




Igår kväll gick jag och Tobias en skön och lång promenad. Skulle gå runt sjön men av erfarenhet vet vi att det är bara är lera där nu när det har regnat så mycket. Så vi gick en annan väg runt och den var mycket mycket bättre.
Alldeles lagom runda dessutom, gick väl i raskt takt i 50 min.

Sen satte vi oss för att äta och kolla på Ensam mamma söker. Är ju en mamma som är från Ludvika och det blev man väl väl medveten om eftersom "berättarrösten" sa det minst 5 gånger på en timme. Och sen undrade jag mest VEM är det som har valt musiken till programmet. Niklas Strömstedts gamla avdankade låtar och jag trodde jag skulle smälla av när jag till slut hörde Du är så yeah yeah wow wow. Oh my god.

Kvällen slutade tyvärr inte så bra. Fick ont i magen och bara skrek av kramperna till slut. Usch. Nu hoppas jag på att det inte kommer tillbaka igen.

Nu ska jag snart ha föreläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback