Inlämnat och klart!

Börjar inte förrän om en halvtimme idag och slutar redan klockan två. Skööönt.

Idag ska vi till skogen så nu är det på med extrasockar (skulle behöva raggsockor, kanske ska fråga mamma) och gummistövlarna är med.
Är fint väder men tänkte faktiskt ta på mig regnstället idag.

Har lämnat in min planering och frågorna till fredag nu. Visst är jag väl duktigt?! ;)


Ikväll får vi kanskekanske besök av Tobias bror. Han ska på en intervju i Västerås.
Kul om han kommer och ännu mer roligt om han skulle flytta ner hit. :)
Vi får väl se, om inte han kommer blir det nog väldigt lugnt.
Är inte riktigt van vid att ha 20 busungar omkring mig än.


Nu ta på mig och sen cykla till förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback