Irriterad

Vi har pluggat i cirka tre veckor och det har inte varit annat än strul.
Det är dubbelbokningar hit och dit, föreläsningar som inte startar och sist men inte minst är det nya programmet, Adobe Connect, som vi har seminarium i helt jäkla värdelöst.
Nu loggade jag in på fronter och såg att det var dubbelbokning på måndag när vi ska gå igenom vårt Språk och lekprojekt som faktiskt är en viktig grej som man verkligen ska ha förstått. För detta projekt ska vi göra ute på praktiken och vi ska naturligtvis bli bedömda på detta också.
Näää, skärp er nu. Orkar inte med allt krångel, vill bara fokusera på det vi ska läsa och göra denna terminen. Jag vill inte lägga energi på sånt här trams.



Nu ska jag lägga detta åt sidan och gå och
baka istället. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag håller med dig! Skitirriterande faktiskt, lite som om vi distansare glöms bort.

Postat av: Malena

Jamen eller hur!! Konstigt att det kan vara sån skillnad på kurs och kurs dessutom. Förra terminen var det INGET strul och det bara flöt på precis som det ska. Det var ju dessutom första gången man verkligen hann sätta sig in i all litteratur på riktigt. Men men, vi får hoppas på förbättring. :)

2009-09-05 @ 19:08:51
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: fiaa

Jag tycker det nya programmet är bra, och för mig har det gått jätte bra hittills, shit vad olika det är! :) Kram på dig

2009-09-06 @ 00:35:35
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback