Kastanjstroganoff

Haha. Den rubriken trodde jag aldrig att jag skulle skriva. ;)

Tobias är en sån där som gärna hittar på bus med Linus och igår när jag och mamma hade varit och handlat gör dom kastanjstroganoff.
Det innehöll kastanjer, mjölk, oboy, ketchup, saft, amerikansk dressing och mjöl.
Visst låter det gott?! :)



När vi sen skulle köra hem söta Linusplutten till Vaggeryd såg det ut såhär...



Så sööööt! Saknar er redan där nere och v.44 ses vi ju igen och då ska vi träffas HELA tiden. ;)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ser ju riktigt gott ut kan man få receptet ;-) när ni kommer ner v 44 träffar vi gärna er med om ni hinner med!

2009-09-28 @ 21:52:33
Postat av: Malena

Ska kolla om det finns något recept, tror dom gick lite på känn. Haha. Jag är hemma hela veckan så självklart hinner vi träffas nångång. Vi får höras av innan helt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback