På bättringsvägen

Tobias tycker bara att jag klagar och gnäller här i bloggen och att alla som läser måste tro att jag är världens mest negativa människa. Haha.
Då skulle ni ha hört honom när han var förkyld för några dagar sen. DÅ var det gnäll på hög nivå. :P

Mår i alla fall mycket bättre idag och har hunnit med att göra min planering inför VFU:n.
Ska läsa lite till nu och göra frågorna klara inför fredagens seminarium.
Gött att ha det gjort!!


På fredag åker vi förresten till Småland! Där blir det firande av bästa Anna som fyller 30 år!



Nu blir det läsning om individuella utvecklingsplaner.
Hoppas ni får en fin söndagkväll och jag lovar att ni ska slippa mitt gnäll från och med NU. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback