Plugg

Nu har jag pluggat nån timme så nu har jag läst ut tidningen som vi ska ha läst tills på onsdag OCH skrivit frågor på litteraturen. Skönt att ha det gjort!
Bara att lägga fokus på föreläsningar denna veckan!


Tänkte göra mig iordning snart och sen skriva matlista till veckan som kommer.
Ska dra med mig Tobias också. Eller i alla fall försöka. :)

Var förresten till Borlänge igår och shoppade lite grann.
Hittade lite koftor som var supersköna. Letade även efter ett regnställ men hittade inget alls. Eller jo, jag hittade men inget som var sådär som jag ville ha dom.
Ska höra med dom på "min" förskola om man inte kunde beställa genom lärarförbundet och hur kläderna är.

Hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Jess

Hej, kolla baksidan på tidningen förskolan, vet många som beställt dem. man skriver bara i sina mått.

Hej svejs..

2009-09-06 @ 12:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback