Torsdag

Kom hem från praktiken för en timme sen.
Känns i huvudet att jag kom i säng senare än vanligt igår.
Det är ju trots allt inte så ofta som man har norrlandsbesök. :)


Nu ikväll har jag läst allas frågor till vårt seminarium imorgon.
Tjuvtittade bland allas mappar och jag vet inte riktigt vad dom har kommit överens om men jag kan inte låta bli att bli en aning irriterad när man ser att andra inte lämnar in i tid när man själv kämpar som sjutton för att få in allt i tid.
Ajaa, skit i det.

Imorgon är det fredag och det innebär att vi åker till Vaggeryd.
DET ser jag framemot riktigt mycket och jag tror Tobias pratade om att vi skulle stanna till på ett ställe som börjar på B och slutar på R-leksaker. :)

Nu ska jag kolla när Tobias kommer hem och jag tänkte att vi skulle äta tillsammans idag för en gångs skull.



Kram!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Åh jag håller med om inlämningar. Samma gäller när det är skrivet i beskrivningen att det MAX får vara 10 rader liksom om ett stort ämne som är svårt att sammanfatta, så kommer någon med över en halv sida, som dessutom blir godkänd! Blä och ursh på sånt..

Postat av: Malena

Jamen eller hur Fiaa!!! Eller när man ska komma med egna frågor till ett seminarium och en kommer med frågor på 2 A4. Herregud. Vad tror dom egentligen? ;)

Att man bara ska prata om deras frågor. Haha.

2009-09-24 @ 20:17:39
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback