Trött och frusen onsdag

Idag var det inte många grader när jag cyklade till förskolan.
Sista gången jag tittade imorse så var det 0.2 grader. Huua.
Nu kommer kylan.

Nu har vi bara 16 grader här inne vilket betyder att det bara är 8 grader varmare här inne än ute.
Haha. Men nu ska vi börja elda igen. Varje dag.
Kan ju inte ha det såhär kallt när morsan kommer hit. Sist hon var här gick hon med tre tröjor på sig men sen är ju hon van vid att ha det som en bastu hemma hos sig också. :)

Nu i eftermiddag har jag bakat mjukkaka till Tobias fredagsfika PLUS att jag har handlat alla pålägg och sånt där.
Visst är jag snäll? :)
Nästan lite för snäll tror jag.

Imorgon firar jag och Tobias 3,5 år och det firar vi med att vara ifrån varandra hela dagen.
Jag är på förskolan mellan 7.30 och 19.30.
Först praktik mellan 7.30 och 16 och sen möte mellan 16.30 till 19.30.
Fullt upp med andra ord.
Men jag har i alla fall lämnat in frågor tills på fredag. Känns lika skönt som vanligt.

Nu blir det en VARM dusch. Eller snarare kokhet. Det behöver mina kalla fossingar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback