When love takes over

Men hallåååå, hur GRYM är inte den låten som nämns i rubriken????
Har just kopplat in datorn med dom stora högtalarna och nu är det bara högsta volym som gäller.
Och sen David Guetta och Kelly Rowland på det. :)
Äckligt bra. Vill ju bara gå ut och dansa när man hör den.

Sen skiftar musiken helt wild and crazy till Secret Service med Oh Susie. Haha.
När jag får bestämma musik så kan det bevisligen blir lite hur som helst. ;)


Solen skiner och jag rockar loss här hemma. Kan knappast bli bättre.
Eller jo, det kan det ju. Det hade varit ännu bättre om det hade varit fredag och man skulle ut och dansa. Men det är varken fredag idag och jag ska inte ut och dansa. Så var det med det.

Idag har jag och min Tobias varit tillsammans i 3 år och 5 månader och det kommer kanske finnas en liten present här hemma till honom när han kommer hem. ;)
Puss på dig älsk, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: annawii

Åh grattis till er! vad söt du är som fixat present åt honom! kram gumman

Postat av: Malena

Tack så mycket söta Anna! Älskar att skämma bort människor i min närhet, roligare att köpa till någon annan än mig själv. :) Kram!

2009-09-01 @ 16:20:35
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback