Ett steg närmare vuxenvärlden

Idag ringde jag äntligen en trafikskola och helt plötsligt var jag inbokad på en intensivkurs med början den 16:e augusti. :)
Så nu har jag ansökt om körkortstillstånd och ska boka in en synundersökning så snart som möjligt!
Härligt att ha det framför sig, jag längtar efter att ha körkortet i min hand.





Om en kvart är det föreläsning och efter det ska jag äta lunch och sen bege mig UT.
Är ju sånt fantastiskt väder nu, är inte så svårt att gå upp när solen skiner varenda morgon!


Nej, dags att ta på sig headsetet och gå in i ett samtalsrum.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till! Själv ska jag byta kortet i höst då jag haft det i 10 år!! Tiden går snabbt, du fixar det galant. Kram

Postat av: Hanna

Hej, jag läser två kurser; Språk och identitet och Andraspråksinlärning. Den första kursen är dock slut på måndag och sen blir det lungt. Till hösten har jag valt Läsa, Skriva och Berätta som är den "nya" andra terminen på vår inriktning om man väljer att läsa mot grundskolan. Vad läser du?

2010-04-28 @ 22:30:37
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Susanna

Lycka tille med körkortet =) När du väl har det kan du inte fatta hur du klarat dej utan!

2010-05-01 @ 07:17:59
Postat av: Malena

Tusen tack! Ja, jag antar att det är så! :) Sen är det bara att vänta på Tobias som ska köpa bil också och sen så blir det ut på vägarna!

2010-05-02 @ 14:39:20
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback